hooowdie hooowdie!

Till att börja med, HAR HAFT EN SUPER BRA DAG!!! hehe
 
Har vart på high chaparrall hel dagen, var ju där på informationsträff om denna säsong!
Har haft väldigt roligt, först vart de lite info sen blev de tipsrunda, denna tipsrunda baserades på deras historia, så ett slags test på om man läst på deras historia ;D
Efter det vart de mat och sedan blev de att prova kläder!
De hände en sån rolig grej, pratade med Bella innan om att jag jätte gärna skulle vilja ha en rosa klänning, förvånade? 
VEEEET ni va dåå?
De blev en rosa, vart så jäkla glad, den är super fin!
Det som va ännu roligare var att sömmeskorna hade pratat om att denna klänninga skulle passa till den som jobba i candyshopen där jag ska vara och så satt den som en smäck på mig! 
De fick bara sy in den lite på överdelen och sy på lite spets på armarna så mina tatueringar döljs.
Fixade även mitt personalkort, så de känns faktiskt as bra!
Förutom att jag ska va själv i min butik imon, hoppas de kommer nån och hjälper mig lite.
Men de tar vi imon, just nu är jag så fruktansvärt extalterad! :D
 
nu ska jag hänga med min fina elin! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
malin

vad häftig klänning :D och att du fick din rosa ändå ;) inte förvånad ^^ tack sötnos! jag ska plugga upp gymnasieämnen men det får ta den tid de tar då jag bara tar 1-2 ämnen i taget. läser ju på distans för jag måste kunna jobba samtidigt :D när är det du börjar jobba förresten? :) hoppas du också får en toppen helg :D

Li

Guu va fin den va & va roligt att få jobba i de där kläder a :) Bara det gör ju de hela lite roligare ;)

2013-05-25 11:53:15
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Maddiie

Wow vilken häftig klänning, du passa jätte bra i den :)

2013-05-25 18:16:40
URL: http://maddiie.blogg.se
Miss Naily a Fucking Rockstar

WTF!?! ska du jobba på high chaparall å hänga med lucky like?
(ursäkta stavningen jag har druckit jätte gott vin)

Fylle kram

2013-05-26 01:39:36
URL: http://www.fames.se/missnaily
Pappa

Nu är du en riktig västern tjej gumman Kram!!

2013-05-27 07:57:17
Doris

Haha, shit vad ballt! Låter som att du kommer ha en riktigt rolig sommar ^^

2013-05-27 11:56:14
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback