the weekend!

urbra uppdateringar från min helg va?! Kan vara den sämsta jag någonsin gjort, dock har jag haft fullt upp, jobbat hela helgen så tiden har inte funnits! Men ni ska få en liten summering. I fredags så jobbade ajg och sa vi ses till min syster som är i London at the moment! Helt galet, är faktiskt lite nervös för att det ska hända henne nått,  även om jag vet att hon är väldigt skärpt! Men men extra mamman i mig kryper fram haha I går var det jpbb till klockan tre, sedan hem och ut med nikitisson som vart ensam sedan klockan 6 på morgonen, de var de längsta hon någonsin vart ensam och det klarade hon galant! Blev en spontanutgång med Ewe och Ida, mycket skratt och prat,i brist på shotglas så shottade vi i skeder, fun kar utmärkt! Man får inte vara för darrig ;D En väldans massa dans på harrys, kom hem vid halv 5 tiden och klockan stod på 8, you gotta to love life! De gick förvånadsvärt bra, dagen har flyttit på jätte bra! Nu är tanken att jag ska svara på era frågor och sedan lägga ut del ett av dem :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback