lyckorus!

Gympasset är avklarat och ett skypesamtal med viggan på över två timmar har jag hunnit med efter jobbet! 
De var några veckor sen vi pratade senast för de har inte gått ihop med tider osv.
Men sjukt vilket lyckorus jag fick efter de, blir alltid så glad när jag pratar med henne!
Galet vad jag saknar henne!
 
Pratade lite datum om en eventuell resa för mig dit, ska bara kolla med jobbet först och lite så!
Sen sååååå whoppp whoop, hade vart riktigt fint!
 
 
 
Saknar min bästis därborta i amerikat!!!
 
 
 
 Veckans träning
 
Måndag ben + kondition
Tisdag rygg,mage och kondition
Onsdag armar,bröst ,mage och kondition
Torsdag vila
Fredag biceps, triceps, mage och kondition
Lördag vila
söndag mage och kondition
 
 

Kommentarer
malin

Åh vad kul :) fast jobbigt när de nära vännerna bor borta åå annat håll..är ju inte direkt bilavstånd heller. Hoppas de passar så du får åka iväg:)

Clara Ringqvist

Kul att du gillar den!

2013-03-18 22:14:41
URL: http://clararingqvist.blogg.se
viggan

åhh vännen!!! saknar dig också!! :( jag hoppas det går ihop sig, verkligen!!!!!!! :D:D:D:D:

2013-03-19 03:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback