lite förvirring på morgonkvisten!

hallå där!
Gymmet är avklarat och jag har diskat klart ett berg av disk,
så nu tänkte jag sätta mig ner och klicka hem lite kläder!
Förövrigt så har min lilla rosa dator lagt av totalt, kan inte få igång och jag har testat de mesta! Rät drygt, dock harjag velat ha en ny ett bra tag för den är så otroligt seg men de är lite tråkigt iallafall! Sedan har anitivirs systemet på min större laptop slutat fungerar så den kan jag inte heller använda, jippie! Så nu lånar jag min mammas! :D
Någon som har nått bra förslag på en riktigt bra laptop som är liten och smidig, och helst rosa? 
 
Förresten, de har hänt igen!
En uppraggning eller jag vet inte vad jag ska säga att de är, men en man i 40-50 års åldern som är från vietnamn. Han brukar alltid prata med mig, och jag tycker han  är så rolig, ibland fattar jag knappt hälften av vad han säger, men då brukar jag alltid skratta bort de och låtsas som jag fattat allt!
Men idag så var han helt seriös när han kom mot mig, och sa: du jag brukar tänka på dig, du är så fin! Jag vart helt paff, visste inte vad jag skull säga. Jag ser ju verkligen inte honom på det sättet.
Han frågade iallafall om jag ville komma hem till honom och dricka kaffe, och jag vart fortfarande ställd och fick knappt inte fram en mening mer än att "jag vet inte "och "jag tror inte de". Sedan gick han men kom tillbaka efter en stund och började prata om nått helt annat, men efter en stund så han tog upp detta igen och efter lite betänke tid så sa jag faktikst att jag tror inte detta, men om så skulle de vara som vänner och inget annat. 
Då sa han att han bjuder mig på en resa till vietnamn! Alltså, man slutar aldrig förvånas av människor. 
Jag menar, han är ju ganska så mycket äldre än mig, närmare 20 år säkert! 
 
Nepp nu ska jag sätta mig och lyssna på min wavebreak spellista och beställa hem kläder! :D
 
 
 

Kommentarer
Emma

HAHA! Alltså, det där är lite scary alltså! Fast sånt händer när man jobbar i affär... Man träffar på väldigt udda folk, kan man väl säga utan att överdriva! ^_^ Fast å andra sidan är det likadant på fabrik, har jag märkt - dom finns överallt, dom läskiga typerna!

2013-03-11 12:04:55
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Maddiie

Sv: Tack :) Jag har haft en kanon helg :)

Själv då? :)

2013-03-11 12:05:02
URL: http://maddiie.blogg.se
Emelie

Hahahaha! Ja vissa människor förstår man sig inte på ;)

2013-03-11 12:18:03
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Malin

Hahahahahaha jag dööör! hade också en efter mig men sedan han bjöd ut mig på kaffe o jag sa "nej jag har pojkvän" så har han inte ens kollat åt mig.. perfekt! :D hahahaha! men tack sötnos :D den jobbas på iallafall! min helg har varit toppen :) frukost på fik, hyrt filmer, tacos, gym och mys :D din då? har dom en spellista? åh ännu mer kläder?! ;D

Anna Katana

Jobbgt när datorerna slutar att fungera. Har själv en rosa liten laptop som också börjat bli sjukt seg så jag bara väntar på att den ska lägga av.

Men usch vad obehalgigt ändå att han inte fattar först när du säger att du inte vill. Hoppas han slutar tjatar nu.

sv: Oj, du hann med riktigt mycket under helgen. Själv har jag jobbat.

2013-03-11 12:32:16
URL: http://annakatana.devote.se
Art By Tina - Konst & Fashion

Det är ju alltid trevligt med beundrare, blir bara så konstigt med personer man själv ser som vänner - men som ser sig som något helt annat. Men frågar man inte får man ju aldrig veta=)

2013-03-11 14:09:30
URL: http://trueborn.blogg.se
viggan

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHA xD jag kan inte sluta skratta xD men då när du åker till vietnamn så kan du väl dricka en white ice coffee och kanske en strawberry shake åt mig i saigon? ;)))

2013-03-11 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback