hyperaktiva kvinnan!

De känns verkligen att jag har jobbat i nio dagar nu, alldeles seg oh mör hela kroppen. Galet va trött jag var på jobbet, innan rasten så höll jag på att somna! Sen drack jag två koppar kaffe och var hyper, satt och små flummade själv i kassan!
Ville verkligen bara garva hela tiden, kombinationen trött, seg och kaffe är inte en sån bra idé i alla lägen!
  Dock vart jag lite dum innan och tackade ja till ett pass imorgon på kommunen. Men kände att jag måste ta chansen när de ringde och få in en fot där, är lite nevös faktiskt.
Ska vara på ett dagis, och på avdelningen är de 3-6 år! Ska bli riktigt roligt och jag ser framemot det!
 
nu blir de myskväll men min underbara syster!
 
 
 
 

Kommentarer
Rockabilly Lady

Tack vännen! :D

2013-03-21 09:40:48
URL: http://hotrodgirl.blogg.se
Malin

åh vad kul att du ska vara på dagis :D är de nå typ av vikariepool liksom? vet hur de känns att jobba flera dagar i streck, precis när jag fluttat till sthlm så vart de 21dagar i rad o några var 14timmars. hemskt egentligen! man blir galet sliten o speciellt inom vården.. hoppas du har en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback