frågestund, del ett!

hur ser ditt liv ut om 10år?
Förhoppninsgvis så har jag ett eget företag, eller kommit på något annat jobb som jag trivs med, har hittat de love of my life och kanske har ett barn eller två. Bor i en lägenhet i en storstad, med högt tak och stora fönster och ljusa väggar som jag inrett precis som jag vill, eller ett lantligt hus utanför en lite större stad med samma stuk. Jag hoppas att jag har rest mycket, även hunnit med lite mer volontärarbete.
Sedan hoppas jag att jag fortfrande håller på att träna och att jag och mina nära och kära är friska och krya!
 
 
vad är ditt absolut största intresse om du bara får välja 1?
lätt, resa!
 
 
bästa vs sämsta egenskaper?
min bästa egenskap är nog att jag är väldigt nyfiken av mig och min sämsta som jag verkligen försöker att förbättra är att jag kan ha en liten tendens till att krydda till historier lite, hatar detta.
 
 Vilket är ditt absoluta drömyrke? 
egen företagare, eller något inom tursim!

Har du någon udda talang? 
kan vicka på lilltårna, haha ne men nått jag kan komma på just nu!

 Om du skulle beskriva dig med ETT enda ord - vilket ord skulle det vara då? 
Det skulle självklart bli nyfiken haha

 Om din bästa vän skulle få beskriva dig med ETT enda ord, vilket tror du att det skulle vara då? 
Den var lite klurig, men envis tror jag!
 
Många ytliga vänner eller få nära? 
De är ju absolut få nära vänner!
 
Vad är din störta farhåga?
Helt ärligt så är de om jag skulle tappa allt mitt hår eller bli riktigt smällfet, sådär så man måste ha en lyftkran för att komma ut ur huset haha
Eller att jag skulle falla tillbaka riktigt ordentligt i min ätstörning, för jag vill inte tillbaka till de helvetet.
 
 Vad måste en kille ha för att du ska kunna tänka dig honom som pojkvän? 
Rolig fråga , jag och en ko pis diskuterade detta för nån vecka sen. Jag kom fram till att jag vill ha en som är intitivtagande,kan få mig att skratta, är ärlig och jag måste attraheras av hans utseende!
 
Vad ska dina barn heta?
Gud, denna fråga har jag funderat på hur länge som helst genom hela mitt liv och jag sjukt många namn jag kan tänka mig!
Flicknamn: Marilyn, Lilly, Melba,Sigrid
Pojknamn: Maximillian,Cash,Jack,Antonio,Antei, Harley
 
Har du något favoritresemål? Isf, vilket? 
Skulle säga Thailand där, landet har allt!hahah

- Vilket ställe skulle du aldrig sätta din fot på (eller åka tillbaka till) frivilligt?
Bakbarapier i Thailand, komiskt med tanke på föregående fråga. Men detta var typ helvetet på jorden! Vi kom dit på kvällen, staden är uppbyggd runt en lååång rondel typ, och vi bodde i ett mögligt hus under en natt! Åt massa sötsaker för att inte somna för vi hörde råttor på taket, så vidrigt!
 
här har ni varför!
 
 
Bästa resa du gjort och varför? 
Den var med min bästa vän viktoria när vi var i Asien i tre månader, hon är som min ena halva. Allt klickar mellan oss och hela resan var en sån upplevelse!
 
 
 

3 saker du inte klarar dig utan? 
Min frihet, min familj och mina vänner, maaaaaat!

Vilket är ditt drömyrke och vad skulle du inte vilja jobba med/som? 
Egenföretagre just nu,eller något inom turism är mina drömyrken.
Nått som jag inte skulle kunna tänka mig att jobba med är väl avloppsrensare eller soppgubbe haha ahh jag vet inte. Finns väldigt många yrken jag inte hade velat jobba med. 
 

Om du fick välja en film som skulle bli ditt liv, vilken film skulle du välja?
Den jag tänker på nu är dirty dancing två, cuba på 50 talet, värme, underbara färger, fina klänningar,lära mig dansa, träffa snygg cubansk kille och bara leva!
 
 
vilka bloggar följer du? 
Följer en väldans massa bloggar, alla som jag har länkat på höger sidan och även en massa andra. Men inte världen roligaste och lista alla kanske haha 
 

Hur kom du på ditt bloggnamn? 
jaduu, alltid vart nyfiken så de föll sig naturligt att det bara blev så! Svårare än så var de inte ;D

Har du haft någon annan blogg innan?
Har haft en som jag tog bort för något år sen!
Sedan hade jag och viggan en när vi var i Asien, kika in här för att kolla på den!
 
 
 

Kommentarer
elinor

haha :D det är verkligen kaos här under den veckan :/

2013-03-04 10:32:09
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Anna Katana

Kul att läsa svaren på frågorna. Och kan instämma i värsta farhågor kan jag säga.

Har haft en kanon helg!

2013-03-04 11:02:54
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback