effektiv dag!

En dag som gått snabbare får man leta efter, den har verkligen gått i ett!
 
Timmarna på dagiset gick fort, kom mitt i frukosten sedan fick jag reda på att vi skulle på teater! Så då vart de att klä på alla barnen och gå till närmaste busshållplats för att ta bussen till kulturskolan!
Skulle iväg vid elva till sjukgymnasten så då vart de lite brått efter teatern för de drog ut på tiden, så gick en sträcka som vanligtvis tar 30 mim på 13 minuter! Då förstår ni kanske ;D
Men de var verkligen riktigt roligt att vara på dagiset, hoppas de tyckte att jag skötte mig och ringer igen :D
 
Hos sjukgymnasten gick de fint, han fixade till min nacke lite bättre! Är nämligen lite rörligare i den på vänstersidan, så nu är de i princip lika på båda! Fick även lite ny tejp, dock vart denna gången och på min arm och axel ;D
 
Efter det gick jag på stan en runda, shoppade en ny mascara,
och en väldans snygg cd box med massa rockabilly låtar! Älskar boxen!!
 
Sedan stod lunch på listan med Emelie och John, himla fint!
Åt en av de godaste foccatian någonsin, så himmelskt god, bara smälte i munnen på mig!
 
Gymmet blev min nästa anhalt denna dag, körde riktigt hårt med konditonen och magen i dag!
40 min löpning och 10 min gång, gött ska de va!
 
Hunnit med en väldans mycket idag, älskar sådana dagar när de bara flyter på!
 
 
Erkänn frän? :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Louise

Den boxen är braaa! En av de bättre rockabilly skivorna, inte samma låtar som på alla andra :) Har den i plåtbox från gekås ;D

2013-03-22 20:06:19
URL: http://louiisea.blogg.se
Miss Baby Peaches

Jag tror bestämt att jag har den där boxen jag med! Den där bruden finns på omslaget iaf, haha!

2013-03-24 20:25:50
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback