Bekännelser

Jag blev utmanad av bettybones, alltså så ska jag bekänna åtta saker om mig själv och sedan ska jag utamana fem andra, som i sin tur ska jag göra desamma!
soooo here we goo!
 
 -Jag har lite över 20 filmer med Marilyn Monroe
- Jag har ett väldigt snabbtänt humör och kan bli ganska förbannad för smågrejer, detta är oftast smällar som min familj tyvärr får ta.
- Jag letar alltid fel på en kille när jag dejtar honom, vilket både är positivt men också väldigt negativt i mina ögon
-Jag räknar alltid timmar innan jag ska gå upp när jag ska sova
-Jag ogillar min händer och fingrar till max, brukar alltid kalla mina fingrar för prinskorvar
-Älskar att känna att man gör andra glada
-Jag får blåmärken väldigt lätt, det räcker med att jag stöter emot nått så sitter det ett fint litet blått märke där!
- Jag har haft alla möjliga hårfärger, och slingningar! Dock trivs jag bäst i färgen längst ner, vilken tyckr ni är finast?
 
 
 
 
Jag utmanar
 
sara
Johanna
Doris
Joahnna
Emma

Kommentarer
Stephanie Ampel

eller hur det e marilyn monroe citat ;D

2013-03-11 19:36:05
URL: http://frokenampel.se
Meela

Det ljusa helt klart! Tycker att det inte ser ut som dig i det mörka håret. Helt klart blond passar dig bäst
Kram

2013-03-12 07:22:59
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback