it's happening!

halllloj!
Dagarna går sååå extremt fort även fast jag knappt gör något på jobbet, de är lågsäsong nu så de är knppt nått folk, de jag gör på dagarn är i princip att prata med mina jobbarkompisar och sola haha
Rätt chil, men brjar bli lite tröttsamt!
Har hänt mycket sen i söndags, min underbara syster har åkt till Aiya napa i en vecka för att leva livet, är lite avundsjuk om man säger så! 
 
Har jobbat både söndag och igår, höll knappt på att komma hem igår för bilen ville icke starta.
Visste att de bara var en tidsfråga, i och med att ingen i min famij var hemma i Värnamo så fick pappa komma hit från Sävsjö och försöka hjälpa mig få igång bilen, men de gick inte. Pappa gissade på tändingen eller el lådan och han har sääääkerligen rätt!
Så då fick jag köra hem honom till sävsjö för att sedan ta hans bil hem, har världens bästa och uderbaraste pappa!!
Så nu har jag bil iaf! thaaaank gooood!
 
 
JOOOOO just de, den bästa grejen på länge har hänt!!
Jag och Johanna har bokat biljetter till Kina den 15 September, hur galet, underbart, fantastiskt är inte detta???? :DDD
 
Tanken är att vi ska vara borta i 4 månader, så första stoppet blir Kina,sedan Fillippinerna, efter det ausrailen, sedan en vända i Bali och som avslut på resan så drar vi til vårt älskade Thailand!!
Jag är sååååå extremt glad, jag kan knappt förstå de! :)
 
 

Kommentarer
malin

fy faaaaraaaooo vad roligt :D

Maddiie

Åh vad kul :D

2013-06-04 18:41:28
URL: http://maddiie.blogg.se
Pappa!

Tack Nickolina, älskar dig gumman!!

2013-06-05 06:39:04
Emma

Men OH! Vad gött ni ska ha det, fy fasen vad roligt! :D

2013-06-05 08:04:25
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Miss Baby Peaches

Sweet!

2013-06-10 20:14:13
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback