3 dagars festande = sleeeten brud

Ligger halvdöd i sängen, är så jäkla seg! Har blivit fest tre dagar i rad och jobb på de, hehe livet är hårt! Har haft ett event på high chaparall denna helg så i fredags så åkte jag hem efter jobbet och fixade mig och åkte dit igen! Var lite uppvisningar och roligheter på westernarenan. Så blev att man satt där o drack lite, sedan så förfestade jag , bea och oskar! Efter de blev de saloonen! Igår jobbade jag hela dagen och då menar jag verkligen heeeela!!! 10:00-00:00 först i candy och sedan i hamburgerian, degick super bra! Bara att jag hade förbannat ont i mina fötter och kände mig såå otroligt sexig i mina kläder ;))) jag och sofie stack till saloonen direkt efter jobbet, hann ta en shot och en cider innan de stängde, sedan vart de efterfest :)) roligt roligt!!:))) sov i barackerna i natt och dessa och vaknade upp med att de kändes som att jag hade en extremt stor hårtuss i halsen, var så tjock och hes i den! Men de gick över, sååå idag har jag bara tagit de lugnt! Kollat på alla shower, druckit kaffe på kates, tjötat med folk och åkt till pappa för att lämna bilen! Nu är tanken att jag ska lägga mig framför tvn och bara va haha galet trött! Har ni haft en bra helg?:)

 


Kommentarer
malin

skönt att långa passet gick bra ;D tycker outfiten påminner lite om supermario fast i helt andra färger ^^ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback