long time no see, buuuuut some answer!

hooola!
De va ju ett tag sen jag gjorde ett ORDENTLIGT inlägg, och jag har vart extremt dålig på att läsa bloggar och som sagt skriva i min egen! Men är så sjukt trött de dagar jag kommer hem,och ibland blir de även att jjga sover där ute!
 
Men såg iallfall i mitt kommentrsfält att jag fått endel frågor så tänkte jag skulle ta och svara på dem, nu när jag känner lite pepphet på att blogga ;D
 
 
Är inte HC för barn? Eller har jag missuppfattat det?
 
Detta var angående ett par målningar som finns i museumet, ohh joo HC är för barn! noo idea varför dessa erotiska målningar finns där. Det som är lite roligt är att om man tittar noga i endel butiker/resturanger så finns där även andra målningar som visar väldigt mycket hud. Som på det stället där jag ska börja nu, Kates palace! Där finns de hur många bar bröstade kvinnor som helst på väggarna!
 
 
 
 
 Hur ser rutten ut för er resa?
 

Som ni kanske vet så ska jga ut i höst och resa, första stoppet blir kina, sedan blir det filippinerna, efter det så drar vi till bali, och sedan en svänga i austrailen! Resan avslutas sedan en månad i Thailand, vi ska sammanlagt vara ute i 4 månader!
 
 
 
ska hon plugga där eller något? :) bodde er pappa där? :)
 
Detta var angående min systers flytt till London, och som svar på denna fråga så har hon velat bo där i felar år nu och hade som mål att efter gymnasiet så ska hon flytta dit! Hon jobbar som au pair där och trivs som rackan, men jag saknar henne!
 
 
 
Vart kan man se det?? :D
 
angående min tv debut, här har ni en länk till klippet!
 
 
 
hur länge ska du jobba på chappen? :D
 
har faktiskt jobbat exakt två månader där och så nu har jag en månad kvar! slutar alltså 25 augusti!
 

Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där låter som en underbar resa!

2013-07-26 01:26:36
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback