japp jag lever

Hooooola!
Kul att se att de är så många som kikar in även att jag har tagit ett break!
Blir galet glad av att se att det bara pekar uppåt!
såååå vad har hänt på sistone?
För att böja med det tråkiga så har jag vart sjuk eller rättare sagt förkyld ändå sen midsommar, det ar det där jädra doppet i poolen som gjorde sitt. 
Vissa dagar är bättre, andra dagar vaknar jag upp med feber men det stoppar icke mig.
Denna vecka har jag dock satt ett förbud för mig och det är att icke festa på nån vardag, får spara mig till helgen!
Min förkylning vart ju inte bättre av att jag var i liseberg i söndags, flumride=dyngsur och det är svinkallt ute, INGEN BRA KOMBO! heheh
men är back on track igen, förresten så vart de tre vinster för mig på en 100 lapp, dock små vinster allihopa, men det bästa jajg åstakommit i att vinna något sådant!
 
Sååå vad har hänt mer?
Jo jag och min kära vän och soon to be resekamrat jojo har beställt ett till flyg, ändrat reserutten igen , för att sedan ändra den igen, bokat lite hotell och fixat och trixat! Kan fotarnde inte fatta att jag ska åka iväg i 4 månader! GALET GÖTT!
 
De har festas en hel del så klart och det har fasen inte vart nådigt, 4 h sömn på två dagar och jobb på de, love life! en fasen va roligt jag haft!
 
 
Sedan har jag ju jobbat då, och japp jag trivs fortfarnde som rackan!!
 
hehe denna bilden är så jäkla grotesk, om ni beger tll high chaprral så måste ni leta upp denna och fler på museumet! fett roligt! Jag och michelle vart så jäkla chockade och roade av detta!
 
 
 
 
 
 
Fick lite nostaligcigg till candy, sålade som fasen!
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa!

Ingen liten chips påse!!

2013-07-04 08:59:21
malin

haha chipspåsen och tavlan gjorde min morgon ^^ haha! låter som en bra period du haft och en ännu bättre framför dig :D hoppas du blir bättre snart o krya på dig!

Miss Baby Peaches

Men gud, vilken bild. Är inte HC för barn? Eller har jag missuppfattat det? Tänker liksom på hur man förklarar den där bilden för ett barn.. Skulle vara kul att se en förälder försöka ;D

2013-07-04 12:06:01
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Li

Låter som att det inte går någon nöd på dig ;) Lev livet så länge du kan & nu är det ju sommar förfasen :)

Är så avis på dig & din resa! Jag skulle vilja göra det igen, bara åka iväg & resa i 4 månader. Det är fantastiskt! Hur ser rutten ut?

2013-07-04 17:24:19
URL: http://www.wonderfuldarlig.blogspot.se
Miss Naily A Fucking Rockstar!

Men gud vilken bild!!!!! (Den med alla snoppar)...

Förresten du efterfrågade ett namn för 100 år sedan och jag kom på det! Pinky Pie!!!!
Fast det kanske redan är försent. Ska spana in din tvdebut oxå fast jag måste göra det på telefonen, min dator gillar inte att visa mig videos....

Kram!

2013-07-22 22:06:41
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback