what i want

go kväll!
Gick kalas bra hos yrkesvägledare, han var hur trevlig som helst och väldigt skojfrisk. Har kollat in lite YH utbildingar som skulle passa mig perfa, blir så himla sugen på att starta eget nu nu nu! 
Men de får vänta, har suttit och kollat upp massa ikväll, bla hur man gör i början, nybörjarfel, kollat upp lite om webb butiker, återförsäljare osvosv. Mitt huvud är som ett litet kokt ägg nu, men ändå så sitter jag och kollar. Hela jag fylls av sån energi av de och jag känner mig så driven till att göra de, nån gång så ska jag verkligen ha ett eget företag. 
Men just nu går de inte, men jag jobbar på mina ideér! Ska till Ullared imon med mamma, tänkte jag skulle köpa ett ide block då. Äskar att skriva ner saker och ting och se de konkret framför mig! :D
 
Nuska jag kolla lite på tv, hoppas ni haft en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback