söndagskväll!

hooola! 
Hoppas ni haft en rikgt fin helg, i fredags så blev de utgång för min del, men den slutade inte så bra. Hade en utav mina värsta fyllor i hela mitt liv, och fick åka hem tidigare än planerat!
Gårdagen ska vi inte ens prata om haha, jag mådde dåligt hela dagen. Kunde inte äta eller dricka något förens klockan 19:00. Aldrig varit så bakis! riktigt jävla hemskt!
Men nu mår jag bättre, dagen har spenderats hos min far, var har kollat på film och ätit på sandsjöbaden, fläskfileplanka blev de för min del! herrejisses så mättande de var, orkade knappt hälften, men de var fruktansvärt gott!
 
just nu sitter jag och söker jobb och letar boende i Göteborg!
 
 
 
 

Kommentarer
pappa

Jag är mätt ännu........

2013-01-14 14:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback