Shopping of the day!

Halloj! Haft en as bra dag med mamsi, kom till ullared vid 8 tiden och de i princip tomt på parkeringen! Aldrig vart med om nått liknande, kunde ställa längst fram! De har aldrig skett någon gång jag vart där! Hittade hur mycket fina kläder som helst men jag fick ta mig i kragen och inte köpa dem för jag har redan så fruktansvärt mycket! Men blev nått plag iaf! Men annars var de i princip att jag höll mig till min lista och klarade mig under 1000 kr , fick betala 995 kr ;) Här är endel av de jag köpte, köpte en present till syrran som inte kunde hänga med , men de visar jag inte ;)) nu ska jag söka lite jobb sen dra på loppis! Pussss


Kommentarer
Sarah

Så snygga trosorna e :)

2013-01-29 22:17:43
URL: http://CheerSarah.devote.se
Johannas Rockabilly & Vintage

Åh, hur långt har ni till Ullared?
Jag bor ganska nära :)

SV: Ja de är snygga ;)

2013-01-30 12:13:14
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback