hejsan på er alla glada!

God morgon på er!
Hade en sjukt bra och fin dag i går på alla sätt och vis, träffade Marie ,hugo  hennes charmtroll till unge och maries syster Paulina! Riktigt mysigt, med massa skratt och gott fika! :D
Alltid så himla kul och träffa henne för även att de gått ett par månader sen vi sågs och pratade så känns de som att de likaväl kunde vart igår vi sågs. De är så enkelt!
De blev en snabb visit hemma sen drog jag och träffade min efterlängtade underbara bästa ELIN!
Satt och babbalde mellan allt och himmel och jord i över 4 h på donkan, galet vad jag saknat henne och på söndag så flyttar hon tll Helsingborg för att plugga! Är så fruktansvärt stolt och glad för hennes skull! Finns nog ingen som jag känner som förtjänar detta som hon gör :D
 
Just nu är de lite av ett kaos i mitt huvud, fick reda på 2 saker igår som jag verkligen känner för och jag vill inte gå ut med det ännu. Jag måste helt enkelt grunna lite på dem och väga för och nackdelar innan!
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: Tack och desamma!

Ett tips skriv ner alla för och nackdelar på ett papper. Kasta sen iväg pappret och följ magkänslan så kommer det nog bli bra :)

2013-01-16 11:26:52
URL: http://maddiie.blogg.se
Bettan

SV: Tack detsamma :)

Om dina 2 val, ta det som kommer kännas bäst eller skriv för och nackdelar!

2013-01-16 20:56:33
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback