god morgon!

himla dålig uppdatering de senaste dagarna, har faktiskt inte riktigt orkat.
Men gick iallafall upp tidigt idag och har vart ute och gått med Nikita en svänga, så nu ligger hon här under min stol i köket och är alldeles slut! Perfekt! haha 
Ska snart äta frulle, får nog bli nån slags fruktsallad, vi får helt enkelt se!
Förresten så går detoxen väldigt bra men jag märker på mig själv att jag har verkligen mindre energi men jag försöker att äta en frukt när huvudet inte riktigt hänger med! Men de säger ju att de första dagarna så märker man inte så mycket utan de är efter 5-6 dagar som man börjar märka skillanden och bli piggare!
 
Igår avlivade vi Sko-tse och som jag tidigare nämnt så var hon inte i de bästa skicket, hon var dement, mindes inte ens nikita efter vi kommit hem från Thailand.
Hon hade knappt ingen hörsel kvar, och hon såg inget.
Det som ändå var ganska underligt var att hon fortfarnde var så bra i kroppen, hon skuttade runt och lekte ibland, men samtidigt så var hon inte okej i huvudet.
Det var bara som att det var ett skal kvar och lilla skogi fanns inte där.
Jag är så glad att vi fick så pass många år med henne och att hon haft det bra,
kunde inte haft en bättre hund än henne.
Samtidigt som jag tycker det är mega jobbigt så är jag lättad med för hon var verkligen jobbig de sista, pep hela tiden så att vi knappt kunde sova på nätterna och skällde och morrade åt Nikita.
Hon var så fin när hon somnde in, först fick hon sömnmedel och då somnade hon på min axel och det var verkligen väldigt fint. Sedan fick hon sista sprutan då som skulle ta hennes liv och det gick jättebra, hon kände inget tror jag, hon bara låg där.
Efter det så la vi ner henne i en korg som vi gjort iordning och det var nog ett utav de vackraste jag sett, hon såg så fridfull ut där hon låg och jag visste att då hade hon blivit en ängel.
 Hon har de bättre nu tror jag och så slipper hon lida, hon sitter där på ett litet moln med min farmor och farfar som tyckte så mycket om henne.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage!

Du får tänka på att hon har det mycket bättre nu, även fast det är jobbigt och lite svårt! <3

2013-01-24 10:44:53
URL: http://johannasrockabilly.com
pappa !

Ja hon va helt underbar skogii,snäll o klok, henne kommer man aldrig att glömma Nickolina många kramar!

2013-01-24 11:48:11
Maddiie

Jätte fina bilder på henne och om det är till en liten tröst så låter det som att hon har haft ett underbart liv hos er :)

2013-01-24 12:55:35
URL: http://maddiie.blogg.se
Mamma

Ja nu skuttar hon runt på ett moln <3

2013-01-27 12:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback