en tid för förändringar!

hoola finingar!
Sitter och äter lite fruktsallad så här på kvällskvisten!
Dagen har vart himla lugnt, mötte upp en tjej och sålde min blåa bikini. Sedan vart de en lång romenad med Nikita, de var så kallt. De bet verkligen i kinderna och jag önskade att jag hade tagit på mig halsduk och ordentliga skor när jag var ute. Men har inte riktigt vant mig vid kylan och att det verkligen är så kallt som de är. Dessutom har jag inte ens ett par vinterskor, och ärligt taöat orkar jag inte köpa heller så jag får stå mitt kast och frysa!
 
Sen har jag inte gjort så mycket var inne en runda på jobbet och tittade till schemat för att kolla tider när jag ska jobba och jgja har inte mycket tider nu, jobbar nästa gång den 20 jan -.-
Såå atte jag vet inte riktigt vad jag ska göra, känner mig faktikst allmänt fövirrad i mitt liv. Alla mina nära kompisar har flytt från Värnamo nu på mindre än 3 månader, en i Växjö, en i Jönköping och en ska plugga i Helsingborg nu. Har verkligen alla mina vänner utspridda i landet, Gbg, Stockholm, Växjö, Jönköping, Malmö,Västerås. osvosvosv
Så, min tanke nu är att fly Värnamo med faktikst, och jag är sjukt sugen på Göteborg. Har sökt lite jobb och skrivit till några på blocket om lägenheter! Känner att jag måste ta tag i mitt liv lite och göra något, min tanke är att plugga till hösten och jag vill testa på att bo ensam innan dess!
 
Påtal om förändringar så blir de en lite förändring imon, men de avslöjar jag inte förens då!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
elin

yaaay göteborg är bäst! vill veta vad som händer imorgon NU ju :)

Svar: höhöhö får du seee ;D
nickolina strålberg

2013-01-10 20:13:06
viggan

åh spännande :D snygg tjej på bilden ;) höhöhö

Svar: ihihi, desamma till dig som skriver ;D
nickolina strålberg

2013-01-10 21:15:23
Elinski

Jag tror på dig!!! Känner du för Gbg så ska du bara köra! Det är super läskigt och man tvekar hur mkt som helst, men känns det rätt i hjärtat så bara gör det :D jag ska hjälpa dej med det jag kan, i promise <3

Svar: åhh tack pluttan!
nickolina strålberg

2013-01-12 06:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback