detox, ohhh yeah!

moooorning!
Idag har jag börjat med detox, ska köra två veckor då min kost ska bestå mestadels av bär, grönsaker och lite frukt! När jag var i INdien så hade jag en kompis där som gjort detta fast hon bara körde med nått te blandning, men känner att jag kommer behöva nått mer matigare. Men är verkligen as peppad, sista tidens matvanor har verkligen inte vart särskilt bra! Sen känner jag bara att jag måste tömma min kropp, den mår verkligen inte bra. Känner mig helt i obalans, så de här ska bli super kul! :D
 
Började med en leverrensare en timme före frukost,riktigt god faktiskt! Trodde verkligen inte de! Sedan blev de en promenad, efter det blev det lite surplande på citronvatten och nu har jag druckit en smoothie gjord av hallon!
 
 
 
 
 
 
Traäffade ju viggan igår och fick två presenter av henne, så fina! :D Älskade verkligen cupcakesformarna! :D Känns så sjukt att hon sitter på ett flyg nu bort från lilla sverige :/ Men jag ska åka och hälsa på henne till våren! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa.

Å vilka fina presenter du fick Nickolina,måmga kramar!

2013-01-21 12:09:48
Johannas Rockabilly & Vintage!

Ser rätt gott ut ändå, hur smakar de?

SV: Ja, älskar verkligen leopard ;)

2013-01-21 15:46:50
URL: http://johannasrockabilly.com
Bettan

Kan ju va super skönt å rensa kroppen ibland.
:)

2013-01-21 19:41:03
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback