barndomsminnen!

todelooo!
Vaknade vid 8 tiden och käkade frulle med syrran innan son skulle till salongen sedan har jag pysslat här hemma, tvättat klart alla kläder från Thailand, var ute med Nikita och nu har jag precis lagat klart maten till mig och fanny, makaroni gratäng! MUMS!
 
Just de glömde nämna att jag var på erikshjälpen igår och fyndade lite, bla en kuvertväska och en fruktkorg till mamma. MEEEEN hittade en annan grej med som påminnde om min barndom, inte de roligaste barndomsminnet. Det var en bok om läkekonst osv som jag minns att vi fick läsa i skolan på historian. Nu vet jag ju vad min skräck för blod grundar sig på iallafall även om de byggts på senare. När jag tittade i boken så bara rös jag, och jag minns att jag som liten redan då tyckte att det var riktigt vidriga bilder, och detta  fick vi ha som faktabok i skolan haha bra galet!
 
Nu ska jag käka lite med min syster! Pussss
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage!

Visa bild på de andra då ^^

SV: Tack för att du gillart ;) Awh, då har hon levt länge iaf :)
Puss

2013-01-11 16:08:29
URL: http://johannasrockabilly.com
Bettan

Mumsigt med makaroni gratäng!

SV; Ja super gött, gjorde en idag med å smaka lika gött :)

2013-01-11 16:11:09
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback