Utmärkelse!

Har fått en utmärkelse av fina Johanna!
 
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar.
Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.
Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen. 
Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.
 
Vad klarar du dig inte utan?
Min frihet
 
Vilket är ditt favoritband?
När de kommer till musik så lyssnar jag på de mesta faktikst, alltifrån house, reggea,hiphop,dubstep, radioplågor till klassiker som Johnny Cash och Elvis, just nu är jag väldigt inne på Lana Del Ray. Men om jag ska välja band som ligger mig väldigt varmt om hjärtat så är det The Sounds, Petter, Kapten röd,Lana Del Ray och Kent!
 
Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Förhoppninsgvis så har jag ett eget företag, eller kommit på något annat jobb som jag trivs med, har hittat de love of my life och kanske har ett barn eller två. Bor i en lägenhet i en storstad, med högt tak och stora fönster och ljusa väggar som jag inrett precis som jag vill, eller ett lantligt hus utanför en lite större stad med samma stuk. Jag hoppas att jag har rest mycket, även hunnit med lite mer volontärarbete.
Sedan hoppas jag att jag fortfrande håller på att träna och att jag och mina nära och kära är friska och krya!
 
Om du hade vart tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vilken hade det då varit?
Lätt, något med kött typ koljox eller biffar! Tröttnar aldrig på detta!
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Leva loppan, resa som en galning, köpa min dröm bil en rosa dodge charger 69, shoppa som en galning,skulle skänka endel med, ge lite till min familj. Sen vettikatten om jag inte hade vart pank haha  Hade velat köpa en lägenhet och inreda själv också!
 
 
Jag nominerar: Sara, Ana,Sarah & Karoline att svara på mina fem frågor:
 
Om du fick välja ett årtionde du helst hade velat leva på, vilket hade du valt och varför?
 
Vad längtar du mest efter nu?
 
Vilken är din största inspirationskälla?
 
Om du fick välja att bo på precis vilken plats på jorden som helst, vad hade du valt?
 
Vilken är din absoluta favoritfilm?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage!

Finis, vad vill du starta för företag? :)

SV: Jo klart jag gjorde med de, blir så av chocken, men bra att den lagt sig nu. Hoppas du får en bra dag! Kram

2013-02-14 13:49:18
URL: http://johannasrockabilly.com
Malin

hihi vad roligt att läsa :D många spännande svar! jaa då är vi två.. jag brukar säga att jag lyssnar på "bra musik" xD spelar ingen roll vilken genre bara låten är bra :D tack så mycket :D hoppas du får en fin alla hjärtans dag också! några planer?

Sara

Jag har svarat på dom :) Take a look!

2013-02-15 15:49:21
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback