some disclosure!

  • Ibland när jag kör bil i mörker så kan jag föreställa mig massa saker och skrämmer upp mig själv, sjukt jobbigt!
  • Jag älskar att sova i morgonrock, de är bland de bästa som finns! dubbla täcken liksom ;D
  • Jag tycker inte många saker är otäcka, men blod är något jag inte klarar av!
  • Jag har vart emo engång i tiden, de ni ;D
  • Har haft en kanin som jag sålde efter att jag haft en dröm om att den jagade mig i hela huset och hade blodröda ögon, dock var den ganska aggressiv av sig!
  • När jag tittar på skräckfilm så sitter jag ofta och garvar åt dem!
  • Har alldeles för mycket högklackde skor, änvänder inte ens hälften!
  • Vill hoppa fallskärm någon gång i mitt liv!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Meela

Kul grej! Hahaaa stakars kanin eller stackars dig?!
sv: Thailand hade vart susen men tänkte en vecka med familjen o lille mans första tur får nog vara till ett när liggande land :D Men Thailand blir det helt klart, fram över :D
Kram

2013-02-28 15:38:26
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback