salami älskaren!

go kväll  finingar!
Jobbat färdigt för idag, har vart en riktigt varirande dag, plckade först upp all tobak i butiken , satt lite i kassan sedan fick jag göra tidsam, dels ta in gamla tidningar och sätta ut nya sedan var jag på en kyrs i 2 timmar, och efter det blev det lite körande i kassan! 
Efter jobbet handlade massa gott, surdegs knäckebröd som jag ska sitta och mumsa på strax med pepparsalami, så bäst! Förstår inte folk som inte kan tycka om salami, det är ta mig fasiken bland de goaste som finns!
Juuuuste köpte granatäppledryck som ska testas, tror jag kommer tycka om de!
Nu skall jag mysa in mig i soffan framför tvn och bara njuta, imon är jag ledig och det som är bestämt är att det blir ett pass på gymmet på morgonen och sen den efterlängtade volleyboll träningen på kvällen! Ska även hinna packa, för på torsdag drar jag till HELSINGBORG och till finaste Elin! :DD
 
 
 
 
detta ska alltså testas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback