pin curls och annat roligt!

 Om ni inte kikat inpå denna tös blogg så tycker jag verkligen att ni borde göra de, nog om detta. Hon gjorde iallafall ett superbra inlägg om pincurls här om veckan, det hittar ni här
Hon får det att se så himlans lätt ut, men vettikatten om det är mitt hår eller min teknik som de är fel på. haha det återstår att se.
 
 
 Eftermiddagen har spenderats med becca och jojo, hur mysigt som helst med massa prat och skratt.
Sedan bestämde vi för att vi ska hälsa på Linda i Malmö någon helg så förhoppningsvis så blir de nu i slutet av februari!
 
Nu har jag suttit och tittat på utbildningar tills hösten, har ju sagt att jag vill ha ett eget företag men känner att jag är inte riktigt mogen för de. Jag har så mycket annat jag vill göra innan jag binder mig på de viset, så ett yrke som jag alltid haft i mitt huvud sedan jag såg reseprogrammet när & fjärran är reseledare.
Så de är olika turismutbildningar på folkhögskolor som jag kikar på nu!
Blir nog att söka till dem :D
 
Nu ska jag krypa ner i soffan, har sån huvudvärk som bara uppkom helt plötsligt.
Har tryckt i migg två alvedon så vi hoppas på förbättring!
Ha en fin måndag kväll!
 
 
c
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
karoline

fina curls :)

2013-02-12 12:35:09
URL: http://www.karolinesvintage.se
Fia

Varma rekomendationer till Grimslövs folkhögskola, turismlinjen. :) jag gick den och den är toppen. Jobbar som resesäljare på resia nu.

Svar: åhh så bra, har nämnligen tänkt att söka dit :D Det är precis det jag vill med :D
nickolina strålberg

2013-02-14 11:56:09
Fia

Helt klart en superbra skola :) Internatet är jätteroligt och skolan har jättemycket bra kontakter så inte svårt att få jobb efteråt :) Lycka till!

Svar: De låter ju perfekt, är grimslövs stort? :) tack så mkt :D
nickolina strålberg

2013-02-14 12:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback