Loppis fynd och zuuumba!

Todelooo!! Blev ingen vila i soffan innan, mamma drog med mig på loppis och tur va väl de! Hittade massa fynd, ett mönster till ett broderi, två böcker, massa mönster till klänningar osv som jag tänker rama in. Sedan en gammal tidning från 63, framsidan blev jag total förälskad i! :) Mamma vart så sugen på en semla så blev en fika efter! Så nu sitter jag och brodera efter att ha kört ett hårt pass på gymmet, 20 min löpning, 15 min på crosstrainern och sedan 1 h zuuuumba! Fasen va roligt de är, även om man känner sig som en elefant som går på lina ibland x) nu blir de en lasse åberg film och mysa med syrran! Pusss


Kommentarer
Meela

Åhh låter som en hur trivsam dag so helst! :D Längtar till loppisarna öppnar här om kring så jag kan fynda.
Kram

2013-02-13 09:29:46
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Johannas Rockabilly & Vintage!

Naw mys, duktig du är! :)

SV: Awh! Skulle du förresten på rock at sea nästa månad?

2013-02-13 10:29:09
URL: http://johannasrockabilly.com
Mamma

Mysig dag var det lilla blomman <3

2013-02-13 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback