Last detox day!

Tjoooho!

Färdig jobbat för idag, och har precis ätit sista detox måltiden!Känns helt galet att det har gått två veckor redan och jag har levt på bär, frukt och grönsaker dessa veckor! Jag känner verkligen en skillnad, känner mig lättare och mår bättre. Känner mig heller inte svullen som jag ofta gjorde innan, de känns super bra verkligen! Är sjukt stolt över mig själv, de har vart jobbigt i vissa lägen. Särskilt typ när familjen käkar kött, meeeen jag fixade de! Imon vankas de iallafall kött till middag, och soltorkade tomater. De är nått som

Är sant! Tog en bild på mig den dagen jag började och imon ska jag ta en till och jämföra! Så imon ska jag ta och köpa ett gymkort och sätta igång med träningen igen, riktigt gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback