fin helg!

helllooo sunshine!
Hemma från en gö bra helg i malmö, fredagen bjöd på mys i soffan med massa gamla filmer som fucking åmål och lilja 4-ever! Rktigt bra är de båda två, men fasiken va fucking åmål är bra lajj i vissa stunder!
I går gjorde vi stan, i ett jäkligt blåsigt malmö.
Trodde jag skulle lämna marken ett par gånger, men de gjorde jag inte, utan var glad för de och min  shopping, 2 armlösaskjortor, ett par örnhängen och några hår blommor :D
På kvällen vart de party som gällde, linda hade bjudit med några klasskompisar, så vi satt hemma hos henne  först sedan drog vi ut!
Jag och elin drog runt på massa klubbar, och danasade röven av oss, jag åt den godaste kebaben jag ätit i hela mitt liv, eller så vart jag bara riktigt fyllehungrig, pick your self haha Vi kom hem vid halv 5 ,5 tiden och skulle upp vid 8! love life
Men jag tog mig upp och jojo med! Vid halv tio satt vi på bussen tillbaka till Värnamo.
Galet vilken fin helg jag haft, många skratt och flummigheter denna helg!
Ni är bäst brudar!
Nu vankas de beck i soffan med  bästa syster!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Tur att helgen var bra och att du inte blåste bort!!...<3

2013-02-24 17:27:53
URL: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback