Ännu en utmärkelse!

Fick denna utmärkelse av itsjustmylife
Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare.
Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar.
Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.
Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen.
Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.
 
Hur många orter har du bott i?
Endast en, men min pappa bor i Sävsjö så där har jag ju hängt rätt mycket
Har du någon favorit butik?
Måste nog säga Hm där!
Har du något favoritställe att gå ut på, om du ska festa?
haha i Värnamo så har vi bara ett ställe, men känner väl mer ett det är sällskapet som gör de!
Brukar du resa mycket?
Ja de händer väl, endel utlandsresor blir de per år, sedan reser jag runt i Sverige ganska mycket!
Vad är ditt drömjobb?
Att ha ett eget företag
 
 
 
Jag utmanar den som känner för de!
 
Frågor:
Vilken är din favoriträtt?
Hur vill du att din drömboende ser ut?
Om du var tvungen att utföra en sport resten av ditt liv, vilken hade de vart?
Vilket är de bästa resemålet du gjort?
Vilken är din favoritblomma?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Malin

mage är skönt men jag får aldrig träningsvärk längre xD både plus & minus ^^ förut var mina favoriter ben men sedan jag vart sjuk o fick ont så sänktes resultaten ganska snabbt. idag maxar jag bara 130kg på benpress vilket är hälften av förut. annars är det axlar och rygg :D men resultat på armarna är också kul ;) hihi! åh småland har jag aldrig varit i.. trots att jag bott här o var! jag är en norrlänning som trasslade in mig i fjollträsk för att bli 08a ;) storstaden Stockholm är numera min hemstad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback