Kvällen fick en snabb vändning!

Jappp där har vi gårdagen, tanken var att vi skulle spendera sista kvällen med film och massa chill på vårt mysiga rum i karon! 
Men vid 7 tiden kommer ägaren in och säger att han har gjort ett fel i en bokning så att vi tyvärr låste lämna rummet. Men som tur är så har han fixat ett annat något kvarter bort för 400 baht. Men vad vi inte visste då var att det låg precis på gatan där pubbar och karoke barer låg och att de hängde för många unga thailändskor med massa gamla västerländska män på hotellet, dooo not like this! Dessutom skulle vi dela en enkel säng som var hård som rackan haha men de funkade en natt och vi vaknade inte förens klockan 11 dagen efter så de vart ju positivt!

Idag tog vi oss till kata och checkade in på vårt boende, stack ner till stranden och solade, käkade på vårt favvis ställe vid havet och sedan blev det en sväng till nattmarknaden där det inhandlades ett par vinterskor, en kjol, en nyårsklänning och lite annat smått ch gott!

Nu blir det snart nane och imon är de sista dagen vi är här i kata innan vi sticker till phi phi över nyår! Whooop :D





Kommentarer
malin

hoppas ni haft en god jul och att ni får ett fint nyår på phi phi :D

Candy Dollheart

Men iiihk en så spännande resa! Obehagligt med unga thailändskor och äldre västerlänningar dock:/ Hoppas ni slipper sådan på Phi Phi och att ni får ett grymt nyår där!
Sv: Men oh vad kul att du skall flytta hit! Vad skall du göra här?
Skulle inte säga att jag har den superkoll jag BORDE ha för att ha bott här såpass länge hahaha,,, Men jag kan absolut göra mitt bästa för att få till en liten praktisk och bra guide:) När flyttar du hit? Vääälkommen! Och ha det bäst:)

2013-12-29 22:43:09
URL: http://iwantcandy.se
Mamma

Njut nu min lilla blomma Älskar och saknar dej så <3

2013-12-30 14:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback