time to repair

3 månaders hårt jobb, mycket festande, många skratt och även lite tårar! Fartfyllda dagar och galna nätter, japp det har satt sina spår! Har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så sleten som jag gjort de senaste veckorna! Är helt mörbultad i hela kroppen efter helgens bravader, men de var personalfesten i söndags som verkligen satte sina spår och som fick mig att ligga i fosterställning en hel dag! Vilket fyllekalas men roligt hade jag! Så nu är de dags att reparera mig, känns väldigt konstigt att redan 3 månader har gått! Har träffat så många underbara människor och har verkligen haft super kul! Även ifall det har vart jobbigt vissa stunder, att inte umgås med min familj så mycket eller ge nikita den tid hon behöver så har de liksom funkat ändå! Men jag säger då de, OM de blir en till säsong på chappen så blir de bara högsäsong annat pallar jag inte. Men vi få se, just nu har jag massa andra ideer och en resa att se framemot! Galet vad jag längtar, vill bara sätta mig på planet mot kina på en gång! Idag har jag hunnit med en väldans massa faktiskt, städat mitt rum då det såg helt seriöst ut som någon hade tagit klädbomd och bestämt sig för att detonera denna i mitt rum! Jag har varit nere på stan en svänga och satt in mina dricks pengar på banken, dock spenderade jag dem lika fort då jag var på hudoteket och gjorde en porrengörningsbehandling och köpte massa produkter till min hud! Hehe men de behövs efter all skit som min hud fått utstå under sommaren, de är ju inte precis rent på chappen ;) har varit en svänga på loppis, har även hunnit att rensa och städa min garderob! Ska nämnligen ha ett loppisbord på lördag i jkpg och jag vill bli av med så mycket som möjligt såååå håll era tummar för moi! Nu tänkte jag sätta mig och googla lite på länderna vi ska till och sedan skriva en packningslista! Ha en fin tisdagkväll! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback