Let's go to london!

Jaaa varför inte liksom? Idag beställde jag, mami och inesa flygbiljetter och boende till london! Den 7 sep åker vi och kommer tillbaka den 12, i knooow snabba puckar innan min resa! Helt ärligt så är de mitt fel, råkade av misstag trycka i den 12 istället för den 10. Troligen ett av de klumpigaste jag gjort, men nu blir de fler dagar med syrran och det blev inga komplikationer för övriga så allt är frid och fröjd! :) Meeen hur gött är inte detta liksom, kan knappt bärga mig tills jag får pussa och krama på min underbara syster! Längtar som bara den!


Kommentarer
fanny

Längtar så sis, va kul vi ska ha!! :)<3

2013-08-28 23:48:27
malin

lätt hänt att man klickar fel ju men någon dag extra blir ju bara roligt för er :) hur länge blir hon där? pluggar eller jobbar? :) kanske man ska skaffa sig en ipad då :P vill ha istället för datorn ^^ de borde väl funka? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback