ännu en dag bara springer förbi

Kom precis innan för dörren efter att ha gått en runda, de blev en rikigt tänkar runda.
 
De känns som att jag bara står och stampar hela tiden, jag är så otroligt trött på hela denna stan och alla människorna här. Vill bara härifrån, så målet när jag kommer hem från min resa  januari  är att ta mitt pick och pack och flytta. Snabbt ska de ske också, Stockholm , Göteborg? Vi får se, en sak som är säker är att denna staden kväver mig.
Sååååå någon som vet nån ledig lägenhet i någon av städerna, kanske jobb till och med? ;DD
 
Jag måste göra något nytt, vill packa upp alla mina indredningsgrejer och andra ting, vill komma nånstans i mitt liv.
Känner mig så himla tom och förvirrad men samtidigt full av ideer och lust till att göra saker, allt går verkligen upp och ner.
Ena sekunden kan jag verkligen vara hur glad som helst, till att de nästa sekund känns som att någon bara klämmer mig och jag knappt kan andas och känner mig helt tom och gråten sitter i halsen.
 
Just nu händer det så extremt ycket i min omgivning och jag vet att detta verkligen påverkar mig, för jag överanalyserar allt.
 
Men jag har saker att se framemot nu och det driver mig.
 
Få troligen träffa min fina vän viggan imon
London och hälsa på syster den 7 september
Min och jojos 4 månaders resa börjar den 15 sep
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback