sommar sommar sommar

Good morning!
Ligger i sängen och bara slöar, snart vankas de jobb. 
Ingen träning för mig idag, min ena leverfläck har blivit infekterad (satt på höften) så kan kanppt röra mig.  
Har fått ligga på en sida hela natten, med tanke på att jag är en människa som rör på mig väldigt mycket i sömnen så har detta vart väldigt påfrestande. Vaknat flera gånger av att jag haft as ont :/
 
Så nu roar jag mig med lite ögongodis shopping och planering inför London.
 
Skulle kunna göra vad som helst för denna fining, från Emily and fin!
Nu när jag åker till London så ska jag ge banne mig hitta deras butik!
 

Kommentarer
Li

Vilken fin klänning!
När är det du åker till London?

2013-04-28 11:01:13
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Meela

Jätte fin! Hoppas du hittar butiken och att den är lika fin i irl :D

2013-04-29 09:21:14
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback