Påskmiddag!

Däckade bra fort i soffan igår, tror klockan va runt 10 haha Har dock inte alls sovit särskilt bra, hade fruktansvärt ont i min axel och arm igår under hela dagen och det gjorde så att min sömn blev lite störd! Min mage och jag har heller inte vart bästisar i natt så endel toabesök har de blivit, känner på mig att de har med allt godis jag mumsat i mig och all alkohol heh. När jag vaknade imorse så begav jag mig ut på en löprunda iallafall och de var nog de bästa jag gjort på hela helgen! Har inte tränat sen i torsdags då jag vart bakis, jobbat och vart allmänt sleten! Riktigt najs var de, har precis duschat och ska börja fixa mig lite! Ska nämnligen iväg till några släktingar för att äta påskmiddag!


Kommentarer
Malin

åh vet hur jobbigt det är när man vaknar o får springa på toa flera gånger om natten.. dock är jag en nattkissare xD mysigt med påskmiddag :D

Li

Åh önskar att jag också bara kunde ta tag i mig själv & ut å springa. Låter så härligt, men jag hatar det verkligen :)

Ja klädval till kryssningen är inte lätt. Funderar på att köpa något nytt & fint. Men vad vet jag inte än ;) Lycka till med klädletandet till kryssningen!! Är ni många som ska åka?

2013-04-01 21:52:33
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback