Min dag kan inte bli mycket bättre!

Gud vilken underbar dag, har ni haft en sån dag när allt går på räls och det bara pirrar i hela kroppen och man känner att det där flinet på läpparna finns där hela tiden?!
Sådan dag har jag idag!
 
Fick för en stund sen reda på att jag vunnit en tävling, och det är inte vilken som helst!
Var en tävling som gick ut på att motivera en av Tinas verk, hon är en otroligt duktigt konstnär,
hennes verk är verkligen outstanding!
Kika in oh kolla vettja! :)
 
Mitt val som jag föll pladask för var detta verk vid namn sunpower!
 
 "...jag fastnade för sun power, älskar kombinationen av alla färgerna, rosa och gul är mina favoritfärger! Den får mig att tänka tillbaka på indien när jag var där, varje eftermiddag när vi hade yoga och man satt där på mattan och, den fina rosa/orangefärgade solnedgången dök upp! Galet vad vackert de var :)"
 

Hur fin är den inte?
 
Är lite nyfiken på vad det är hon kommer skicka hem till mig, kommer bli så roligt!
Tack så hjärligt! :D
 

Kommentarer
anna

vad kul, grattis :)

2013-04-10 17:54:43
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Liie

Oh vad nice, grattis! Har själv tre tavlor som Tina gjort, hon är så duktig :)

2013-04-10 19:56:21
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback