lite mer klyven

För alla er som undrar, JAG KOM FRAM!
Till och med 40 min för tidigt, den ni!
 
Som jag antagit så låg de ute mitt i ingenstans, endast några få hus och ladugårdar runt om.
Men besöket gick superbra!
Dock är jag ännu mer klyven än innan, jag känner att skolan hade vart den ultimata både för mig och Nikita.
För de är nära till skog, man får har husdjur där, de är något jag vill plugga, de har ett bra gym som man har tillgång till närsomhelst, fina rum, bred utbildining osv.
Men , som de altid finns så är inte läget det bästa, kände redan när jag var påväg dit att det kändes väldigt ödsligt.
Fanns inte ens mataffär i närheten vad jag såg, och jag vet i katten om jag kommer klara av detta.
Kändes som att det vara bara de lilla samhället, ingen civilisation överuvudtaget.
Kände nästan lite hur deppigheten kröp in på skinnet när jag gick där i regnet med föreståndaren som visade mig runt.
 
Jag ska ta mig en riktig funderar på detta, sedan har jag ju även en tid på den andra skolan!
Vilket jag ser framemot!

Kommentarer
Bettan

Åhh hoppas du hittar rätt skola som du vill gå på, å lycka till :)

2013-04-23 16:05:39
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Art By Tina - Konst & Fashion

Folkhögskolor ligger ju oftast lite avsides - men hela grejen är nog gemenskapen på skolan=) Välj med hjärtat!

2013-04-23 19:35:54
URL: http://trueborn.blogg.se
Emma

Hoppas den andra skolan är lika bra - och ligger lite bättre till! :D Dina tummar hjälpte - lägenheten är kanonfin! Nu ska vi bara klura ut om det är rimligt att lägga så mycket pengar i månaden på ett boende bara innan vi bestämmer oss... Det var ju den lilla detaljen också :P

2013-04-24 10:07:55
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback