Inte alla som vandrar är vilse!

Ända sen jag såg denna bild på tingeling med denna text runt så har jag velat ha den intatuerad på min kropp! Hittade dock en liknande igår när jag satt och letade lite citat och föll pladask för den! De är samma budskap i båda enligt mig, bara lite förändringar bland orden! Men hur grymt fina är dem inte? När jag tänker på citaten så tänker jag på mig själv, hur vilsen och klyven jag många gånger kan vara! Men att de alltid ordnar sig för mig, på ett eller annat sätt! Att jag kan befinna mig vart som helst i hela världen eller på en livsväg, men om jag har balansen mellan min kropp och mitt huvud, så går de mesta!


Kommentarer
MissC

Gillar meningsbyggnaden på tavlan bättre men tatuering var super fin :)

2013-04-03 10:07:22
URL: http://misscdesign.blogg.se
Malin

gillar bilden på tingeling, finns ju även bilder på massa andra karaktärer :) :D jaa nu kör vi! ;D gick bra med 50st idag iallafall. det är hemskt att kissa om nätterna tycker jag för sömnen rubbas ju o allt. oftast är de en gång o ibland klarar jag mig men ändå, inge kul! alkohol sätter sina spår, vi är gamla nu xD hahahhaa brukar skylla på åldern för de går inte lika bra med det längre som förr men bra är väl det ändå ;D här hemma har vi bara försökt kurera oss ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback