haltalotta

hooola!
Gymmet avklarat för denna dagen, men de var inget bra pass alls! Vaknade imorse av att jag hade så fruktansvärt ont i vänstra benet, men efter knappt 20 min gick de över!
Så dum som jag är så tänkte jag att jag tränar ben, för jag var grymt sugen på de! All styrketräning gick bra, men när jag skulle springa så fick jag vika av efter 10 min för att jag hade så ont!
Så nu haltar jag lite halft, bra roligt!
Alltså ingen  långpromenad för Nikita idag inte, har precis gjort pannkakaor till min syster som är sjuk! De blev hur goda som helst, provsmaka måste man ju ;D Gjorde med banan i, och de smakade precis som thailändska pannkakor, dock blev de inte så runda och fina! Men de ska ju bara ätas, right?! :D
 
Nu ska jag hoppa i badet och sedan ladda upp inför jobbet!
 
 
 
Thailändska pannkakor, sååååå otroligt gott!!
 
 

Kommentarer
Malin

åh detta såg riktigt gott ut :) lägg gärna upp recept? ;D hoppas arbetsdagen går bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback