fin fredag!

Hade riktigt kul igår måste jag säga, kvällen började hos Annie & Elin. 
 Annie fyllde som sagt 18 år, vilket firades med massa gott bål,champagne, super god mat och en ännu supergodare efterätt!
Det var bland de goaste jag ätit i desserväg, en sockerkaka med nånfyllning och chockladtäcke över!
Galet va gott det var!
Det var riktigt roligt att se hur annie och hennes kompisar festade för jag blev så himla nostaligisk för jag tänkte på alla galna fester vi haft i det huset och hur peppade man var första gången man skulle ut och svira på klubbar!
De är en härlig känsla!
Tiden bara sprang iväg under kvällen, rätt som de var så var vi påväg till harrys och där träffade jag på massa roligt folk, dansade och hade mig!
Så summan av kardemumman, en riktigt lyckad kväll!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback