favoriter just nu!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Li

Oh den här Petter låten har jag inte hört. Riktigt bra!!
Vad har du för mailadress så skulle jag kunna maila mitt nummer eller vad heter du på FB så kan jag skicka ett direktmeddelande.
Tänkte så kan man höras avs under kvällen på Wavebrake

2013-04-11 12:20:56
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se
Malin

åh de två nedersta låtarna :D love them! tack så mycket :D ska bli riktigt spännande faktiskt.. jaa det finns väldigt mycket fint just nu :D även om det är billigt så kan man inte köpa allt xD haha! i sommar ska vi iväg till Classic Car Week, Power Big Mee & Vega-barent :D Blir en sväng till Åland också :) i höst blir det Cypern och nu i April/Maj är det tatuering och WaveBreak som gäller :D ska bli skoj! hoppas vi hittar på varan under trippen, lär ju vara en del människor :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback