Chase your dreams

Hoooola!

vem om inte vem är allergisk mot tråden som de sytt med? Jo jag haha Men de gick bra att plocka dem, gjorde rövans ont bara! Beställde en tid till den i huvudet, men är sjukt osäker på om jag nu ska tabort den eller inte, de är ju de här med att de måste raka bort hår, mitt hår som redan är så tunnt! Japp, de tåls att tänka på! Iallafall, går och fixar med massa grejer här hemma, packningen är i princip klar! De är ju bara ett handbagae man får ha,helt sjukt hur jag ha lyckats! Juuust de mitt allt så kom jag på att jag har inte kollat igenom min dröm/mål burk på ett tag, och när jag kikade på lapparna (alltid lika roligt varje gång) så kunde jag plocka bort två stycken! Så nu ska jag fylla den med några till så den blir lite mer färgglad! :D


Kommentarer
Emma

Du, jag har mest koll på marknader häromkring, men sök på veteranmarknad på nätet och se om du hittar nåt i närheten! Perfekt som dagsutflykter liksom.

Men annars kan jag tipsa dig om Nostalgifestivalen i Vårgårda den 8 juni. Mer som en livsstilsmässa, veteranmarknaderna är ju huvudsakligen marknad för delar till veteranfordon. Så HIMLA kul! Blir 3:e året som vi åker dit i år och jag har längtat sen vi kom hem förra året. Gå in på länken och kolla så får du se vad det handlar om!

http://www.sunjay.se/subdet85.htm

2013-04-29 12:27:12
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Li

Vilken rolig grej! Det där lät kul & peppande! Jag ska nog också göra en liknande burk :) Ha det fantastiskt i London. Tipsa gärna om ngn grym butik som måste besökas sedan. Jag ska dit i slutet av maj :)

2013-04-29 17:18:50
URL: http://wonderfuldarling.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback