bra start!

sitter med mitt te ch några knäckebröd framför tvn och bara njuter av min ledighet innan jobbet!
De gick kalas bra å jobbet igår, var i frukten och på golvet innan jag jag blev sittande i kassan och det var hur gött som heslt med lite variation!
Dagen gick på hue snabbt som helst, och rätt som det var så vart jag hemma och hade myskväll med Elin och Emelie! Fint fint!
Nu blir de mer morgonmys!
 
 
Förresten, här är presenten jag fick av tina!
En superfin målning av an ängel!
 
haha ignorer min morgonfrilla och mitt osminkade fejs ;D
 
 

Kommentarer
Malin

vad skönt med variation :) skulle tycka det var sjukt roligt att jobba ute på golvet o få fixa till det :) pedant jävel som man är så skulle det ju verkligen finnas att göra ;D haha.. hoppas dagen på jobbet går bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback