bästa helgen!

Haft en helt underbar bra helg, bästa på länge!
 
Fredagen bjöd på massa roligheter, för de första så visste varken jag eller fanny vart den här relesefesten skulle vara. De skickade ut infon 50 min innan, så två lite halv berusade kvinnor var på vift i Göteborg och jag säger ju såhär utan fannys hjälp hade vi aldrig hittat dit. Stället låg lite utanför på en svartklubb mitt i ett industriområde. Först på plats var vi, men vad gör de? Massa billig alkohol, vilkt resulterade i en alltför full Nickolina. 
Anton var helt galet bra, och vi klarade av vårt uppdrag. Nämnligen att ta kort med honom! ;D
Sjuuukaste händelsen inträffade, de vart en knivslagsmål på stället, så ambulans och hel köret kom. Dock fortsatte festen igen, men de är helt insane!
Jag och Fanny hamnade på en efterfest där de bjöds på bla frysta makaroner, film, powernapping i en fåtölj, bra musik!
Vid halv 7 satt vi på spårvagnen till lägenheten där vi skulle sovit, väldigt lättroade och glada! Efter nån kilometers promenad så somnade i hur gott som helst!
 
 
Hemkommen vid klocka 5, sen var de bara att fixa iordning sig för de vankades hemmafest hos mig och min syster! Alltid lika roligt och spårat! Gjorde en riktig häxblandning som var supergod dock, fick namnet strålssons special ;D Tanken var att vi skulle hålla på hela natten, men vid ett var de bara jag och Inesa kvar! Resten hade däckat eler gått hem, haha livet är hårt! Så vi stekte upp ett helt korvpacket och gick och la oss, mätta och belåtna! 
 
 
Idag så var städing som stod högst upp på listan, gick snabbt och smidigt! Sen drog jag, syrran och Inesa iväg till pappa för årets första grillning och även lite åkning i chevan! Osåååå klart så åkte vi nedcabbat hela tiden, galet så härligt det var! Ge mig sommar nu nu nu, tack?!! :D
 

Kommentarer
Malin

HAHAHAHAHA Nickolina :D vilket skratt jag fick av detta :P låter som en super skojig helg! hur ska kryssningen vår sluta?! :P hoppas du mår bra efter denna galna helg :D kram

Elin

Jag har haft en jätte bra helg :) Ser ut som att du också har haft det! Härligt :D

2013-04-22 04:07:48
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com
elinor

tack, är super nöjd :)

2013-04-22 08:17:00
URL: http://rockabillyrules.blogg.se
Meela

Hur underbar helg som helst. Underbart när det blir absolut så underbart kul som man inte tänkt :D
Kramar

2013-04-22 09:05:04
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu
Ronja

svar; tack! jag gör de oftast bara i Photoshop :)

2013-04-22 11:10:40
URL: http://rtp.blogg.se
Amanda

Vilken rolig helg, skoj!

SV; Tack vad snäll du är :)

2013-04-22 12:15:04
URL: http://isbjornsprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback