17 blåmärken senare

japp så är de, har 17 blåmärken på min kropp räknade jag till när jag låg i badet nyss!
Senaste året eller rättare sagt åren så har jag börjat få blåmärken så sjukt enkelt så det är nästan löjligt, räcker med att jag råkar gå emot något eller liknande! Så idag ringde jag sjukhuset om de oh fick tid på måndag, elin skrämde upp mig igår om att de kunde handla om att jag hade för lite av någon blodkropp osv. Så idag tog jag tag i de, de är så konstigt att det ska ta så lång tid för mig innan jag tar tag i sådana saker. Ska även kolla upp några leverfläckar som har växt ganska mycket de senaste året. 
 
Nu är de dags för lite mat för min del, efter ett hårt pass på gymmet och en härlig cyckeltur med Nikita!
 
 
 
Träning denna vecka!
 
måndag-kondition
tisdag-kondition och mage
onsdag-kondition, ben, rumpa och mage
torsdag-kondition och mage
fredag-kondition och rygg
lördag-vila
söndag-kondition och mage
 
Struntar totalt i axlar,bröst , biceps och triceps denna vecka känner jag, rädd för att jag ska få ont i axeln igen. Kör lite lätt rygg bara, tror de blir bra :D
 
 

Kommentarer
Emma

Men så duktig du é med träningen, heja heja! Precis den inspirationen jag behöver för att komma tillbaka på banan efter påsk (kan säga att det blev mer än legitimt fusk, unfortunately... men man måste ju leva också)!

2013-04-03 19:04:19
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback