sjukt bra dag!

Haft en helt underbar dag, var och åt kinamat med familjen! Sen åkte jag hem och bara tog de lugnt framför tvn och kollade på filmen festival!
Efter det blev det ett hårt pass på gymmet, körde kondiotion och mage! Nu ikväll har jag bara ägnat mig åt mig själv, tog ett långt bad, haft ansiktsmask, målat naglarna, färgat ögonbrynen och nopprat dem!
Blev en smarrig tallrik med massa goda frukter på innan  och en kopp chai te tills det!
Gud vad jag tycker om att ta de lugnt ibland och ta dagen som den kommer och inte känna någon stress! Kanon dag har detta vart, och den blev bara bättre för en stund sen!
Pratade med min kära viggan är i USA, så himla skönt att höra hennes röst och få prata med henne! De går inte ens beskriva hur glad jag blev när jag såg att de ringde på skype. Blir lycklig så fort jag tänker på de, känns som att de va jätte längesen hon åkte men de har bara gått 1 vecka och några dagar! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, allt som har hänt som inte ha kommit med när vi mejlat, och tiden bara flög iväg! åhhhh nu kan jag verkligen somna gott :) men fyy vad jag saknar henne!
 
 



 
 
miss you!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
viggan

ah snygging ;) mysig dag! ja det var underbart och prata med dig, herregud saknat din rost och alla dina kloka ord! tack for att du finns min fina!!! <3

Svar: iknooow, im sexi and i know it ;D tack för att du finns, min käre ost! <333
nickolina strålberg

2012-09-15 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback