nu säger jag godnatt!

känner att jag inte vart riktigt in the mood för att blogga ordentligt de senaste dagarna, dels för att de känns som att jag är på jobbet i princip hela tiden och för att min fina underbara bästa vän ska åka till USA på tisdag. Hon ska stann där i 13 månader, så de har jag vart lite ledsen över, så vill ju spendera så mycket tid med henne som är möjligt!
Känns helt sinnes, tokigt,knasigt,jobbigt,galet att hon ska åka, känner mig så himla splittrad med mina känslor! Samtidigt som jag verkligen unnar henne detta och är sjukt glad för hennes skull, så vill jag låsa in henne i mitt rum så hon ska vara här med mig och inte lämna mig haha
Tänk att hon ska bort från lilla värnamo och få uppleva massa nya platser träffa förhoppningsvis grymt trevliga männniksor, känns bara så himla konstigt att hon ska åka och att jag inte kommer träffa henne på 13 jäkla månader. Har nog inte insett de ordentligt, har gått runt med en klump i halsen och magen sen igår typ!
Men få tänka på de positiva som denna kvinnan alltid peppar mig med, det kommer gå fort och de finns skype, viber osv osv! Vi kommer ju ses igen! Meeeen vad jag kommer sakna henne!!
 
Iallafall, första delen av min dag har spenderats på willan med lite kassajobb sedan har jag umgåtts med viggan & elin, blev donkenkaffe,naturgodis,vanligtgodis och hundtricket! Var så himla längesen jag såg den, men guuud va jag tycker om den! Älskar såna feelgood filmer, sen är de ju riktigt snygga killar som är med i, och de är ju aldrig fel! Men , de har vart en riktigt bra dag iallafall och nu hade jag tänkt att krypa ner! pussss & godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback