morgonläsning

godmorgon!
Vart uppe sen åtta och fixat med massa! Gjort klart en retur på ett klädesplagg jag ska skicka tillbaka,betalt räkningar, läst igenom ett elva sidor långt inforamationsbrev på eneglska från indien och antecknat massa, riktigt kul måste jag säga! Mejlat lite med min svenska kontaktperson om indien, och nu tänkte jag att jag skulle ringa lite telefonsamtal! :)
Jag tänkte att jag skulle gå en långrunda med nikita, men när jag vaknade och såg vädret så ba: ohhh no inte en chans haha de blåser och regnet piskar mot rutan så de får vänta!
På shemat idag så  står lunch med min familj, min moster och hennes sambo, även ett gympass senare och promenix med nikita. Sedan fixa endel grejer till Indien!
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback