life is good

hooola!
Jag är så himla glad just nu, får så himla goda nyheter hela tiden och sen smider jag lite egna planer, men de håller jag för mig själv tills de blir aktuellt, himla sugen på att berätta men de får vänta!
 
Jag fick ett jätte roligt och positivt mejl idag som gjorde mig super glad och som jag vet Viggan hade blivit jätte glad över med! Måste komma ihåg och mejla henne om de :D
Igår fick jag veta att min pappa ska äntligen få tabort gipset om en vecka efter att ha gått med det hela sommaren, sjukt glad för hans skull! Äntligen liksom!
Viggan min kära vän lever och har de bra fick jag reda på idag!
När jag hade rast på jobbet idag ringde jag till kulturhuset i Jönköping för de anordnar loppisar varje lördag, och jag vill ha ett bord så jag kan sälja all min skit, och jag fick ett bord! Den 22 september så står jag där och säljer, så skönt att få ett för dessa bord är väldigt eftertraktade!
Sen så bestämde jag och kusinen att vi ska ses på söndag för att min familj och hon ska bestämma boende och reserutt när vi åker till Thailand över jul & nyår, as pepp brud här! Gaaah vad jag längtar!!
Att jag åker till Västerås till min kära Fanny på fredag är ju inte helt fel heller :DD
 
 
ahh jag känner att livet är rätt bra nu alltså, pussss & godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback