lets do this

Kom hem från step up passet för en stund sen och har hunnit med en dusch, nu ska jag snart krypa ner och kolla på efterlyst och dricka en hallon smoothie! Härligt träningspass var de verkligen, fast kan ju säga att jag tappade bort mig ett par gånger haha, men jag kämpade på!
Alltså ibland så blir jag så fruktansvärt förbannad på mig själv, skulle in på min ica bank idag. Har inte vart inne där sen slutet på december då jag och viggan var utomlands, vi använde ica banken för att det inte kostar något att ta ut pengar utomlands med dem. sjukt smidigt. I alla fall om jag ska komma till sak nu, jag råkade spärra min kod till min internetbank, hej smart huvud! Så fick jag ju ringa icabanken och greja och de ska skicka en ny kod nu, men de kan ta ca tre dagar! Jag tänkte jag skulle betala min flygstol med detta kort, men de får ju vänta då haha
nepp, dags och krypa ner, puss & godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback