if you can make a girl laugh, you can make her do anything

 
 
Jag kom över den här videon när jag var ute på nätet och letade lite marilyn monroe filmer, tyckte den va himla fin. En liten tönt som jag är ibland så började jag gråta i slutet. Åhh men tänk om hon levt ännu! Hade gåshud hela filmen, bara att se på henne gör mig glad, låter som värsta förälskelsen. Men hon har en sån stor betydelse för mig så de är inte klokt!
Iallafall tillbaka till de här med film letandet, har ca 20 filmer av henne, och de är ju de allra populäraste. Jag har hittat de flesta på svenska sidor, men kan inte hitta fler nu. Är de någon som har något tips på nån utländsksida där de säljer dvd med henne och även då att de finns textat? :)
 
De filmer med ett streck framför har jag, så hjälp mig hitta de andra ;D

Something's Got to Give (blev aldrig färdig)
- The Misfits
- Let's Make Love
- Some Like It Hot
- The Prince and the Showgirl
- Bus Stop
- The Seven Year Itch
- River of No Return
- There's No Business Like Show Business
- How to Marry a Millionaire
- Gentlemen Prefer Blondes
- Niagara
- Don't Bother to Knock
- We're Not Married !
Clash by Night
- Monkey Business
O. Henry's Full House
- As Young as You Feel as
- Hometown Story
- Let's Make It Legal
- Love Nest
- All About Eve
The Asphalt Jungle
Love Happy
The Fireball
Right Cross
A Ticket to Tomahawk
Ladies of the Chorus
Dangerous Years
- Green grass of wyoming
Scudda Hoo! Scudda Hay!

The Shocking Miss Pilgrim

Kommentarer
Johannas Rockabilly & Vintage

Klippet fungerar inte just nu, får kolla om det fungerar sen när jag kommer hem! :)
Ballt att du samlar på filmerna (:

SV: Tack för frågorna, svarar på dem som sagt imorgon bitti ^^

Svar: okej de va ju konstigt, tror dock bara de funkar om man sitter vid datorn. sen är de lite segt ibörjan :) ja , jag total älskar dem :))
nickolina strålberg

2012-09-14 12:30:32
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Maddiie

Sv: tack :) det ska dock bli lite ljusare med tiden.

2012-09-14 16:19:13
URL: http://www.maddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback